.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازسازي 51 واحد تخريبي غزه توسط مازندرانیها

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: مازندران 51 واحد تخريبي غزه را بازسازي مي‌كند.

به گزارش شمال نیوز ، عيسي هاشمي‌ در گفتگو با خبرنگار فارس  با بيان اينكه وحشيگري‌هاي رژيم غاصب و حاميانش در غزه و سكوت اعراب بي‌غيرت بر هيچ كس پوشيده نيست، اظهار داشت: ايران اسلامي بازسازي هزار واحد تخريبي اين شهر را تقبل كرده است و سهم مازندران نيز از اين تعداد، بازسازي 51 واحد است.
وي با اشاره به تشكيل ستادي به همين منظوردر استان يادآور شد: طرح استان براي كمك به بازسازي غزه، علاوه بر كمك‌هاي داوطلبانه به ازاي هر مازندراني هزار تومان است.
هاشمي تصريح كرد: مازندران همچون سراسر كشور علاوه بر بازسازي واحدهاي تخريبي، بازسازي زيرساخت‌هاي شهر غزه را تقبل كرده است.
وي با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي هدفمند اين ستاد خاطر‌نشان كرد: در حال حاضر براي هر شهر كوچك ساخت سه واحد و براي شهرهاي بزرگ‌تر غير از سه واحد، بازسازي بخشي از زيرساخت‌‌ها نيز درنظر گرفته شده است.
اين مسئول از همت همه مردم مازندران و كمك‌هاي بشر دوستانه‌شان به مردم مظلوم فلسطين و شهر غزه قدرداني كرد و گفت: هر روزه بر مقدار اين كمك‌ها افزوده مي‌شود و در سراسر استان اين حركت خيرخواهانه به صورت خود‌جوش و مردمي در حال انجام است.
وي در پايان بيان داشت: مطمئنا در اين زمان كه كشورهاي عرب چشم و گوش خود را بر حقايق بسته‌اند، چشمان مردم بي‌پناه غزه به دستان ياريگر مردم جمهوري اسلامي ايران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.